Το TikTok είναι η πλατφόρμα που εδραίωσε τη θέση της ανάμεσα στα πιο δημοφιλή μέσα δικτύωσης και συνεχίζει δυναμικά την ανοδική της πορεία!
Ποια είναι όμως τα βήματα – κλειδιά που χρειάζεται να ακολουθήσει κανείς για να πετύχει σε αυτή την πλατφόρμα;
#1: Frames 9:16 κάθετα full screen videos
Αυτή η εφαρμογή συνδυάζει χαρακτηριστικά που δημιουργούν την άρτια πλατφόρμα. Το mobile-first, το full screen video, το sound on και το authenticity δημιουργούν ένα εκπληκτικό περιβάλλον.
Με το πέρασμα των χρόνων, το TikTok αρχίζει να μεταμορφώνεται σε μηχανή αναζήτησης, με το 40% της Gen Z να το προτιμά για έρευνα απέναντι ακόμα και στη Google. Αν και η τηλεόραση εξακολουθεί να είναι η νούμερο ένα πλατφόρμα ενημέρωσης, βλέπουμε πως οι νέοι αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στο TikTok, παρά στην τηλεόραση!

#2: Ιστορίες αληθινές και διασκεδαστικές
H βασική αρχή του TikTok είναι η αυθεντικότητα και η διασκέδαση. Για να κατακτήσει λοιπόν κάποιος το κοινό, πρέπει να δημιουργήσει περιεχόμενο που είναι αληθινό και funny.
Η εξιστόρηση ιστοριών δεν σημαίνει απαραίτητα να είναι μεγάλες ή περίτεχνες. Θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε μέσα από την καθημερινότητα με μια πιο προσωπική και διασκεδαστική πινελιά. Ανεξάρτητα από την μορφή που παίρνει, η αφήγηση ενισχύει την συνολική ποιότητα του περιεχομένου στο TikTok και διευκολύνει τις ισχυρότερες συνδέσεις μεταξύ δημιουργών και θεατών.
#3: Κάνουμε keep up με τα τελευταία trends
Ωστόσο, για να φτάσει κάποιος σε περισσότερους χρήστες, είναι σημαντικό να ακολουθεί τις τάσεις. Το TikTok «ζει και αναπνέει» από τα trends, και το κάθε brand μπορεί να τα «εκμεταλλευτεί» για να δημιουργεί εντυπωσιακό περιεχόμενο προσαρμόζοντάς το κατάλληλα στο δικό του niche.
Συγκεκριμένα υπάρχουν 3 είδη trends εκ των οποίων όλα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από brands.
H διαφοροποίηση τους γίνεται με βασικό κριτήριο την αντοχή τους στο χρόνο.
H κατηγορία “moments” αναφέρεται σε trends με διάρκεια ζωής λίγων ημερών ή και εβδομάδων (πχ. Wes Anderson – movie trend, Μπράβο Φαίδων – ήχος). Ακολουθεί η κατηγορία των “signals”, που λόγος γίνεται για διάρκεια ζωής μηνών ή ακόμα και ετών (πχ. storytimes, transitions, challenges). Τελευταίο στη διάκριση μας έρχεται η κατηγορία “forces” που αναφέρεται σε πάνω από δεκαετία (πχ. body positivity, veganism).
#4: Videos μικρά και περιεκτικά
Οι θεατές χρησιμοποιούν συχνά το TikTok μεταξύ άλλων δραστηριοτήτων ή σε μικρά διαλείμματα. Τα σύντομα βίντεο είναι βολικά για να τα παρακολουθήσουν, να τα κοινοποιήσουν και έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες να γίνει viral.
Επίσης, είναι πολύ σημαντικό για όποιο άτομο θέλει να πετύχει, να είναι to the point, αληθινός και ειλικρινής στην πλατφόρμα του TikTok. Δεν χρειάζονται υπερβολές στο μοντάζ αλλά και στο γύρισμα.
Kind Reminder λοιπόν: Less is more!
Πηγές: Prabhakar Raghavan, a Google senior vice president, said at Brainstorm Tech 22 conference in July (2022).