
Έρευνα της Ierax Analytix για τη Vitamin Media
“Research is creating new knowledge” – Neil Armstrong
Δε χρειάζεται να είσαι αστροναύτης για να αναζητάς τη γνώση εις βάθος και να πραγματοποιείς ενδελεχή έρευνα για να ρίξεις φως στις δικές σου αναζητήσεις και απορίες. Άλλωστε, ο κόσμος του digital marketing είναι ευρύς σαν ένα άλλο σύμπαν και περίπλοκος σαν λαβύρινθος, όπου η θεωρία και η εφαρμογή κρίνονται ανά περίπτωση.
Εξετάζοντας πάντα με προσοχή τις τάσεις του digital marketing, επικεντρώσαμε το ενδιαφέρον μας αυτή τη φορά στο real-time marketing, τη δύναμη και την επίδραση που έχει στη διαφήμιση. Έτσι, σε συνεργασία με την Ierax Analytix – την οποία επιλέξαμε για το κύρος και την αποτελεσματικότητα- πραγματοποιήσαμε μια διαδικτυακή έρευνα το διάστημα Οκτώβριος – Νοέμβριος 2020 στην οποία πήραν μέρος σε πανελλαδικό επίπεδο 940 άνδρες και γυναίκες.
Τα αποτελέσματα κέντρισαν σε πολυεπίπεδο τρόπο το ενδιαφέρον μας, επιβεβαιώνοντας πως σίγουρα οι ενέργειες real-time marketing κάνουν αίσθηση στο ευρύ κοινό, αφού περιλαμβάνουν την επικαιρότητα στο χαρακτήρα τους, ενώ έχουν αρκετά μεγάλη επίδραση στη διαφήμιση, αφού σε μεγάλο ποσοστό το κοινό τις αναγνωρίζει και τις αναζητά.
Ας αναφερθούμε όμως σε στατιστικά αποτελέσματα, στα οποία μας οδήγησε η έρευνα:
Αρχικά, φαίνεται πως η δύναμη του marketing στις μέρες μας αναγνωρίζεται από το κοινό, καθώς σε ποσοστό 87% απάντησαν θετικά. Μάλιστα σε νεότερες ηλικίες (<33) το ποσοστό αυτό αγγίζει το 92%.
Σε υψηλό βαθμό (83%) κυμαίνεται και η άποψη του κοινού ότι η σύνδεση της επικαιρότητας στη διαφήμιση είναι πάρα πολύ ή πολύ σημαντική, με τα ποσοστά αυτά να φτάνουν το 88% σε ηλικίες 23-26, ενώ το 91% σε ηλικίες 27-33. Ωστόσο, στο θέμα του real-time marketing, το ποσοστό εκείνων που αντιδρούν ή σχολιάζουν σε τέτοιες ενέργειες είναι αρκετά ισορροπημένο. (47% ναι και 53% όχι)
Ένα άλλο κομμάτι που μας απασχόλησε είναι το θέμα των ενεργειών αυτών. Σχετικά με τη θεματολογία, εκείνη που κεντρίζει το ενδιαφέρον του κοινού είναι: 69% κοινωνικά, 63% ψυχαγωγία, 40% καλλιτεχνικά, 17% πολιτικά, 3% άλλα.
Τι γίνεται όμως αναφορικά με τον δημιουργό, το brand που κρύβεται από τις προωθητικές ενέργειες μέσω real-time marketing; Το 57% θυμάται τις ενέργειες, όπως και την εταιρεία παραγωγής τους, ενώ το 33% τις θυμάται, χωρίς να παρατηρεί την εταιρεία πίσω από αυτές.
Τέλος, μεταξύ του κοινού, το 49% αναγνωρίζει τον όρο “real-time marketing” όταν πρόκειται για ενέργειες που χρησιμοποιούν την επικαιρότητα για να γίνουν viral.
Στη Vitamin Media, οι real – time ενέργειες μας κρατούν σε εγρήγορση, μας εμπνέουν, μας γοητεύουν. Γι’ αυτό και τις αναζητούμε, τις στοχεύουμε, τις υλοποιούμε για εμάς και τους συνεργάτες μας. Κάνοντας μια πιο διεξοδική έρευνα, σε συνεργασία με την Ierax Analytix, πήραμε πολύτιμα δεδομένα που ενισχύουν το ενδιαφέρον μας προς το real – time marketing, το επιβεβαιώνουν, δείχνουν πως και το κοινό ενεργοποιείται βλέποντας στιγμές της επικαιρότητας στη διαφήμιση.
Για την προώθηση της δικής σας επιχείρησης με χρήση real -time marketing στην digital στρατηγική σας, επικοινωνήστε μαζί μας:
Vitamin Media | Digital first 360 services
hello@vitaminmedia.gr
+302315111555