
Η real time marketing καμπανια της Αβγα Τσακιρη εν μεσω υγειονομικης κρισης.
Η άνοιξη του 2020 θα μείνει στις μνήμες όλων, καθώς η παγκόσμια υγειονομική κρίση που προκλήθηκε λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, μας βρήκε ακινητοποιημένους στο σπίτι μας σε μορφή καραντίνας, με κλειστή την αγορά, αυστηρούς περιορισμούς στις ελάχιστες εξόδους και μια αίσθηση φόβου να πλανάται για το τι μέλλει γενέσθαι. Λίγες ήταν οι εταιρίες που κρατήθηκαν ανοιχτές, με αντικείμενο τα είδη πρώτης ανάγκης, μια από αυτές και η Tsakiris Family που όχι μόνο δε σταμάτησε να προμηθεύει ανελλιπώς το δίκτυο πωλήσεων της, αλλά προετοιμαζόταν και για το Πάσχα, το peak της αγοραστικής της δυναμικής, λόγω του πασχαλινού αβγού. Μια real time marketing καμπάνια ήταν αναγκαία.
Από την πλευρά μας έπρεπε να σκεφτούμε πως θα προετοιμάσουμε το έδαφος, αντιμετωπίζοντας τον αρνητισμό που είχε δημιουργηθεί. Τα περιθώρια ήταν στενά, η κατάσταση έπρεπε να αντιμετωπιστεί με σεβασμό και λεπτό χειρισμό, χωρίς όμως να χάσει η προβολή μας βασικά στοιχεία της επικοινωνιακής στρατηγικής της, όπως το χιούμορ.
Η κεντρική ιδέα ήταν προσαρμοσμένη στο γενικότερο μήνυμα #menoumespiti του Υπουργείου Υγείας και βρήκε εφαρμογή σε όλα τα βήματα επικοινωνίας του brand. Το slogan «Κάτσε στ’ αβγά σου!» έγινε η φωνή της Tsakiris Family με σκοπό να συνδυάσει την πληροφόρηση και τη προτροπή για υπακοή στα μέτρα προστασίας, με την ψυχαγωγία.
Αρχικά λοιπόν λογοτυπήθηκε και προστέθηκε σε κάθε σημείο επικοινωνίας για το διάστημα αυτό. Έγινε σειρά θεματικών posts στα social media και μέρος της επικοινωνίας για το πασχαλινό τηλεοπτικό spot της εταιρείας. Το κοινό της Tsakiris Family άκουσε το «Κάτσε στ’ αβγά σου!», πήρε μέρος στο διαγωνισμό στο Facebook και ανέβασε τη συνταγή του στο challenge συνταγών με αβγά στο Instagram. Έπειτα το «Κάτσε στ’ αβγά σου!», έγινε η φωνή του «ΣπιΤΑΚΗ», μιας περσόνας που… έμεινε σπίτι (Σπίτι μου… ΣπιΤΑΚΗ ΜΟΥ) και μας συμβούλευσε για το πώς θα περάσουμε δημιουργικό χρόνο εν μέσω καραντίνας, έδωσε οδηγίες προστασίας από τον ιό και πολύτιμες διατροφικές πληροφορίες γύρω από το αβγό.
Στη συνέχεια, η επικοινωνία μας στράφηκε στο Πάσχα, το οποίο ήταν πολύ διαφορετικό τη φετινή χρονιά. Κάναμε «Πάσχα σαν οικογένεια» και φροντίσαμε ώστε να πασχαλινά αβγά Τσακίρη να φτάσουν σε όσo περισσότερα σπίτια και τραπέζια ήταν δυνατό, μέσω διαγωνισμών αλλά και ΕΚΕ ενεργειών που χάρισαν απλόχερα γιορτινά αβγά και σε επαγγελματίες υγείας και ασφάλειας που βρίσκονταν στην πρώτη γραμμή μάχης κατά του κορωνοϊού.
Το αποτέλεσμα ήταν θετικό, η απήχηση και η αλληλεπίδραση του κοινού μας δικαίωσε, καθώς ανταποκρίθηκε πολύ καλά στην επικοινωνιακή στρατηγική μας, με αυξημένο engagement και reactions σε όλα τα κανάλια. Η κοινότητα αγκάλιασε τη στρατηγική μας και η αποστολή της Tsakiris Family εξετελέσθη: Εμείς να… κάτσουμε στα αβγά μας και τα αβγά Τσακίρη να μας συντροφεύσουν στις δύσκολες ώρες απομόνωσης!
Θα θέλατε να σταθούμε στο πλευρό σας σχεδιάζοντας τη στρατηγική επικοινωνίας της επιχείρησής σας για το επόμενο διάστημα;
Θα χαρούμε να δούμε το μήνυμά σας: hello@vitaminmedia.gr