21 Οκτ, 2021

O επαναπροσδιορισμός ενός brand μέσω μιας νέας διαφημιστικής προσέγγισης είναι ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα στην Επικοινωνία, ειδικά όταν πρόκειται για μια μη- κυβερνητική οργάνωση και ένα digital campaign.

Στη Vitamin Media, πιστέψαμε στο έργο της ActionAid Hellas και συνεργαστήκαμε μαζί της προκειμένου να επανασυστήσουμε τις δράσεις της οργάνωσης με μια διαφορετική προσέγγιση στα social media.

Τον Ιούλιο 2021 και μέσω πανδημίας, η ΑctionAid Hellas ζήτησε μια νέα digital καμπάνια που θα προβάλει ολιστικά το έργο της, κι όχι μόνο μέσω το θέμα της αναδοχής των παιδιών.

To λανσάρισμα ξεκίνησε με μια σειρά από «fake news» που συναντά ο αναγνώστης σε ελληνικά online media. Αναλάβαμε το copywriting και δημιουργήσαμε native άρθρα με περιεχόμενο που αφορά αληθινά στατιστικά στοιχεία για θέματα που απασχολούν την ανθρωπότητα, αλλά και παρουσιάζοντας τη δράση της οργάνωσης. Για να τραβήξουμε τη προσοχή των αναγνωστών, δημιουργήσαμε εντυπωσιακούς τίτλους με ευχάριστες ειδήσεις παρουσιάζοντας έναν ιδανικό κόσμο. Στη συνέχεια παρουσιάσαμε την αληθινή είδηση και τις δράσεις της οργάνωσης, εστιάσαμε στην κοινοτική συμπεριφορά των Ελλήνων και τους ζητήσαμε να γίνουν κι αυτοί μέρος της αλλαγής για έναν κόσμο πιο δίκαιο!

Δημιουργήσαμε content στα social media (Facebook, Instagram, Twitter) παρουσιάζοντας τα “fake news”, αλλά και τις δράσεις της οργάνωσης μέσω του microsite realchange.actionaid.gr. Στα social media επικεντρωθήκαμε σε ένα ανανεωμένο και διαφορετικό περιεχόμενο με εικόνες και βίντεο, που παρουσιάζουν έναν «ιδανικό» κόσμο. Επενδύσαμε στο συναίσθημα για να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό και να ζητήσουμε την υποστήριξή του.

To digital campaign και οι οργανικές δημοσιεύσεις, συμπληρώθηκαν από στοχευμένες διαφημίσεις στα social media, στο YouTube και το Google Display Network.