
Οινοποιία Μιχάλη Γεωργιάδη – Radio Spot & Media Buying
Τι ζήτησε ο συνεργάτης
Η Οινοποιία Μιχάλη Γεωργιάδη, μια από τις πρωτοπόρες και πολυαναγνωρισμένες στην Βόρεια Ελλάδα από 1940, λανσάρει για πρώτη φορά στην ιστορία της τη premium ρετσίνα, «45 Στροφές». Η νέα ρετσίνα, ξεκίνησε την επικοινωνία της μέσω social media και outdoor προβολής. Προκειμένου να ενισχύσουμε την τοποθέτηση του νέου προϊόντος στην αγορά της Θεσσαλονίκης, προχωρήσαμε σε μια ραδιοφωνική καμπάνια με καθημερινές μεταδόσεις και αναφορές, σε ραδιόφωνα της πόλης.
Το concept
Αναλάβαμε το σενάριο του ραδιοφωνικού σποτ μαζί με ένα πλάνο media buying. Δημιουργήσαμε ένα προσωποιημένο tagline, «Παίζει δυνατά στην ψυχή σου», το οποίο προσφέρει τη διάσταση ενός πιο προσωπικού συναισθήματος. Η premium ρετσίνα «45 στροφές», δεν είναι απλώς μία γεύση, είναι συναίσθημα, είναι ζωή! Παρουσιάσαμε το προϊόν δημιουργώντας ένα σενάριο με χαρακτήρα ενδυνάμωσης και θετικές προτροπές στον ακροατή, να απολαύσει μια μοναδική γευστική εμπειρία, που αρμόζει στην ιστορία της εμβληματικής παράδοσης της Οινοποιίας Μιχάλη Γεωργιάδη.