Σοχαλακι

Τι ζήτησε ο συνεργάτης

To όνομα μπορεί να ακούγεται υποκοριστικό, αλλά “κουβαλάει” μια ιστορία που χτυπάει δυνατά και παθιασμένα στην καρδιά της μακεδονικής γης, ξεσηκώνοντας με τα γευστικά ντεσιμπέλ της κάθε φίλο της αυθεντικής γεύσης. Ένα από τα ζητούμενα στο branding αυτού του τυροκομείου-γαλακτοκομείου ήταν και η ενσωμάτωση της τοπικής παράδοσης και λαογραφίας, ο σχεδιασμός συσκευασίας τροφίμων και η ενσωμάτωση της εταιρικής ταυτότητας στο χώρο της επιχείρησης. Η περιοχή έχει αρκετές αναφορές, και η πραγματική πρόκληση ήταν να ενταχθούν απλά, οργανικά και ξεκάθαρα.

Το concept

Εν αρχή ην ο σχεδιασμός του λογοτύπου. Όπως η αρχή για όλα τα προϊόντα του brand, ο σχεδιασμός συσκευασίας, από το τυρί και το ρυζόγαλο ως την κρέμα και το γιαούρτι. Το μικρό παιδί του Σοχού λοιπόν ντύθηκε, στολίστηκε, αρματώθηκε, εμπνευσμένο από τους ντόπιους κωδωνοφόρους. Προβιές, κουδούνια, φορεσιές και προσωπεία, που εδώ και αιώνες ξορκίζουν τους φόβους και το κακό που απειλεί τους ντόπιους, πήραν μια νέα, αφαιρετική φόρμα γεμάτη χρώμα, για να επανασυστηθούν, από τα ψυγεία και τα σημεία πώλησής του, ως τα εταιρικά φορτηγά και τις στολές προσωπικού. Ο σχεδιασμός συσκευασίας τροφίμων δεν είναι εύκολη υπόθεση…