
Milkplan – 25 Xρονια
Τι ζήτησε ο συνεργάτης
Με αφορμή τα 25 χρόνια λειτουργίας της Milkplan ζητήθηκε να δημιουργήσουμε μια επετειακή καμπάνια, με στόχο να υπενθυμίσουμε στο κοινό ότι το brand συνεχίζει να αποτελεί τον leader στον κλάδο της κατασκευής και εμπορίας κτηνοτροφικού εξοπλισμού, αλλά και να προσεγγίσουμε νέους επαγγεματίες του χώρου.
Ξεκινήσαμε με το σχεδιασμό ενός νέου λογότυπου, το οποίο εφαρμόσαμε στην εταιρική ταυτότητα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στις δραστηριότητες ATL (Above The Line) και BTL (Below The Line), με αποκορύφωμα την επίβλεψη του εμπορικού περιπτέρου στην 12η έκθεση Zootechnia.
Το concept
Σχεδιάσαμε τον επετειακό λογότυπο και τις αντίστοιχες εφαρμογές της εταιρικής ταυτότητας, βασισμένοι στην χρωματική παλέτα του πελάτη και σε γραμμές που συνοδεύουν αρμονικά την εικόνα του. Σε επίπεδο car branding, αναδείξαμε το επετειακό tagline “Η κτηνοτροφία όπως τη χρειάζεσαι!” δίνοντας νέα πνοή στην μέχρι τότε εικόνα του brand. Δημιουργήσαμε μία ραδιοφωνική καμπάνια πανελλαδικής εμβέλειας, ενώ το spot που μεταδώσαμε είχε μία ανάλαφρη διάσταση με αναφορά στο ότι η Milkplan έχει ό,τι αναζητά ο κτηνοτρόφος.
Παράλληλα, δημιουργήσαμε περιεχόμενο σε Facebook και Instagram τόσο οργανικό, όσο και διαφημιστικό. Μέσα από πυλώνες που βοήθησαν το κοινό να μάθει περισσότερα για το brand, αναδείχθηκαν σημαντικές γι’ αυτό πληροφορίες και αναπτύχθηκε μία ακόμα πιο βαθιά μεταξύ τους σχέση. Η ανάδειξη σημαντικών ορόσημων στα χρόνια δραστηριοποίησης της εταιρείας, η προβολή μεγάλων συνεργασιών, η αναφορά στις δράσεις ΕΚΕ που προχωρά και στα συγκριτικά της πλεονεκτήματα αποτέλεσαν βάση της «ψηφιακής» αυτής παρουσίασης.
Σημαντικό σημείο της συνεργασίας μας, η επιμέλεια του εμπορικού περιπτέρου στην 12η Zootechnia, με τη Milkplan να έχει μια εντυπωσιακή εμφάνιση, για να επικοινωνήσει όλες τις λύσεις που προσφέρει για τις κτηνοτροφικές επιχειρήσεις. Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάσαμε σημάνσεις και tabloids, βασισμένα στην επετειακή εταιρική ταυτότητα σε μια έκταση 600 τμ.