
Marmaridis Digital Campaigns + TVCs
Τι ζήτησε ο συνεργάτης
Μια από τις κορυφαίες εταιρείες στο χώρο του επίπλου με hard-selling προσέγγιση – ειδικά κατά τα χρόνια της κρίσης – αναζητούσε μια πιο συναισθηματική και σύγχρονη προσέγγιση σε ότι αφορά την οπτική ταυτότητα και τα τηλεοπτικά spots της. Ακόμα κι όταν ο βασικός στόχος είναι εμπορικός ώστε να επικοινωνηθεί η μοναδικότητα του προϊόντος και η τιμή του, μία σειρά από (lifestyle) στοιχεία της καθημερινής ζωής ήταν μέρος των όσων ζητούσε ο συνεργάτης.
Το concept
Αρχικά, διατηρήσαμε τη χρωματική παλέτα του brand – στοιχείο που βοηθά στο να εδραιωθεί η οπτική του εικόνα σε επίπεδο επικοινωνίας με το κοινό. Στη συνέχεια, δημιουργήσαμε μία σειρά μηνυμάτων με ανθρωποκεντρική κατεύθυνση, στη λογική της επιλογής επίπλων όχι μόνο βάσει κόστους προϊόντος αλλά κι ως βασικής επιλογής για την καθημερινότητα. Η απλότητα στην παρουσίαση – ως προς τις γραμμές και την τυπογραφία – συμπληρώνουν την απόδοση του κεντρικού μηνύματος με τρόπο έξυπνο, που έχει κάτι να πει τόσο στο συναίσθημα όσο και στη λήψη απόφασης.