Domos Group

Τι ζήτησε ο συνεργάτης

Η αγορά των δομικών υλικών είναι από τις πλέον ανταγωνιστικές, τόσο σε επίπεδο ποιότητας όσο και προβολής. Για να καταφέρει μια εταιρία να δώσει ένα σαφές στίγμα της εικόνας της, χωρίς ούτε να παρασυρθεί από την υπερβολή του ανταγωνισμού ούτε να πέσει στην παγίδα του τετριμμένου, χρειάζεται προσοχή και κατάλληλο σχεδιασμό με συνέπεια. Χρειάζεται μια γραφιστική προσέγγιση που θα “δένει” τις επιμέρους κατηγορίες της, χωρίς να δεσμεύει τις δυνατότητες των εφαρμογών της.

Το concept

Βασικό εργαλείο πωλήσεων της Domos είναι οι 3 κύριοι προϊοντικοί κατάλογοί της: αυτός με προϊόντα Weber (εταιρίας με προϊόντα συντήρησης, επισκευής και ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων), και οι κατάλογοι Domos με προϊόντα ξηράς δόμησης και μόνωσης. Οι αναφορές στη φύση των υλικών και τα εταιρικά χρώματα (μπλε, κίτρινο και γκρι) λειτουργούν τόσο ως στοιχεία ταύτισης και αναγνώρισης, όσο και διαχωρισμού των επιμέρους κατηγοριών, όπου και όποτε αυτό απαιτείται.