ActionAid Hellas – Phygital Campaign

Τι ζήτησε ο συνεργάτης

Με αφορμή τα 50 χρόνια δράσεων που συμπλήρωσε η ActionAid Hellas, το 2022 μας ζήτησε να δημιουργήσουμε ένα phygital activation που θα αναδεικνύει τη θέση της οργάνωσης απέναντι σε κοινωνικά ζητήματα και θα συστήσει τη δραστηριότητά της στο κοινό. Το activation ζητήθηκε να λανσαριστεί την περίοδο που η οργάνωση είχε προγραμματισμένα event σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, ώστε να συμπληρωθεί η προβολή του εορτασμού των 50 χρόνων.

Το concept

Αρχικά, η δημιουργία ενός AR filter για τα 50 χρόνια της ActionAid Hellas είναι ο καλύτερος τρόπος να αποδώσουμε ολοκληρωμένα διάφορα κοινωνικά μηνύματα δοσμένα μέσα από παράφραση παροιμιών και δημοφιλών ρητών, με εφαρμογή στους χρήστες του Instagram. Το όνομα της εφαρμογής; «Σκέφτεσαι ό,τι σκέφτομαι;». Κύριος στόχος, η διάδραση με το κοινό, και η προσέγγιση νέων υποστηρικτών που θα πιστέψουν στο έργο της οργάνωσης.

Παράλληλα, μεταφέραμε την ιδέα σε physical activation και δημιουργήσαμε ένα ομαδικό παιχνίδι καρτών. Μέσα από τις κάρτες μεμονωμένων λέξεων, και με ένα άκρως διασκεδαστικό τρόπο αναδεικνύουμε θεματολογία με την οποία ασχολείται η ActionAid Hellas.

Η δομή του παιχνιδιού απλή: 6 θεματικές κατηγορίες που απασχολούν την ActionAid Hellas. 50 κάρτες, όσα και τα χρόνια δράσης της, με επιμέρους ζητήματα που συναντάμε στη ζωή μας και υπάγονται στις κατηγορίες. 18 στεφάνια κεφαλής, για τους παίκτες που θα συμμετάσχουν στο παιχνίδι.

Η διαδικασία συμμετοχής, επίσης απλή: οι ενδιαφερόμενοι χωρίζονται σε ομάδες των 3-4 ατόμων. Οι ομάδες που δημιουργούνται παίζουν διαδοχικά, και με τη βοήθεια ενός συντονιστή/ μιας συντονίστριας προσπαθούν να βρουν όσες περισσότερες λέξεις μπορούν, για να τους οδηγήσει στη νίκη.

Μέσα από αυτή την ευχάριστη διαδικασία του παιχνιδιού, δόθηκε η ευκαιρία να αναδειχθούν καίρια κοινωνικά ζητήματα που μας απασχολούν όλους και να προβληθούν τα σημαντικά θέματα με τα οποία ασχολείται η ActionAid Hellas.