ΤΙ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
Η μεγάλη υγειονομική κρίση που ξέσπασε την άνοιξη του 2020 λόγω του κορωνοϊού, εξώθησε πολλές επιχειρήσεις σε παύση λειτουργίας και κατ’ επέκταση όποιας στρατηγικής digital marketing. Το ίδιο δεν ίσχυσε για την Tsakiris Family και τα αβγά Τσακίρη, εταιρεία η οποία ήταν στο peak της χρονικά χάρη στο Πάσχα που ήταν προ των πυλών. Η κατάσταση απαιτούσε από εμάς έναν λεπτό χειρισμό real time marketing, χωρίς όμως να χάσει η επικοινωνία μας βασικά στοιχεία της όπως το χιούμορ.
ΤO CONCEPT
Για τη δημιουργική ομάδα μας, το slogan ήταν μονόδρομος και έτσι το «Κάτσε στ’ αβγά σου» ήρθε να κουμπώσει στο γενικότερο #menoumespiti του Υπουργείου Υγείας. Λογοτυπήθηκε, αποτέλεσε σημείο αναφοράς όλων των θεματικών posts στα social media, αλλά και μέρος της επικοινωνίας για το πασχαλινό τηλεοπτικό spot. Έγινε διαγωνισμός στο Facebook και challenge συνταγών με αβγά στο Instagram. Έγινε η φωνή του «ΣπιΤΑΚΗ», μιας περσόνας που… έμεινε σπίτι (Σπίτι μου… ΣπιΤΑΚΗ ΜΟΥ) και συμβούλευσε το κοινό για δημιουργικό χρόνο εν μέσω καραντίνας, έδωσε οδηγίες προστασίας από τον ιό και πολύτιμες διατροφικές πληροφορίες γύρω από το αβγό. Στη συνέχεια, η επικοινωνία μας στράφηκε στο Πάσχα, το οποίο ήταν πολύ διαφορετικό τη φετινή χρονιά. Κάναμε «Πάσχα σαν οικογένεια» και φροντίσαμε ώστε να πασχαλινά αβγά Τσακίρη να φτάσουν σε όσo περισσότερα σπίτια και τραπέζια ήταν δυνατό, μέσω διαγωνισμών αλλά και ΕΚΕ ενεργειών που χάρισαν απλόχερα γιορτινά αβγά και σε επαγγελματίες υγείας και ασφάλειας που βρίσκονταν στην πρώτη γραμμή μάχης κατά του κορωνοϊού.