covid
Search
top

Specchiasol

Τι ζήτησε ο συνεργάτης

Μια καμπάνια η οποία με τον δικό της τρόπο, να συνδέι το brand, την καταγωγή του, την ιστορία του, την προϊόντική του γκάμα και τα πλεονεκτήματα κάθε προϊόντος. Και όλα αυτά, όχι κοινότυπα, γιατί κάπως έτσι το κάνουν (σχεδόν) όλοι οι άλλοι. Challenge accepted. Η αγάπη μας εξάλλου για τις προκλήσεις, είναι γνωστή τοις πάσι. Και τώρα που είπαμε αγάπη, τι λες να…;

Το concept

H Specchiasol ιδρύθηκε στη Βερόνα στις αρχές του ‘70. Τέσσερις αιώνες νωρίτερα, τα στενά αυτής της ίδιας πόλης γίνονταν -σύμφωνα με τη σαιξπηρική πένα- το κεντρικό σκηνικό για μια από τις κορυφαίες ιστορίες αγάπης: του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας. Αυτό το βερονέζικο δίδυμο λοιπόν διαλέξαμε ως πρωταγωνιστές, για να μιλήσουν για τη συντοπίτισσά τους μέσα από διαλόγους με ρίμες (όχι σαιξπηρικές, αλλά προσπαθήσαμε για το καλύτερο). Posts, videos, (love) stories, ήρθαν και ξεπρόβαλαν, σαν ποδοβολητό Σελήνης…

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση