Τι ζήτησε ο συνεργάτης
Η αγορά των δομικών υλικών είναι από τις πλέον ανταγωνιστικές, τόσο σε επίπεδο ποιότητας όσο και προβολής. Για να καταφέρει μια εταιρία να δώσει ένα σαφές στίγμα της εικόνας της, χωρίς ούτε να παρασυρθεί από την υπερβολή του ανταγωνισμού ούτε να πέσει στην παγίδα του τετριμμένου, χρειάζεται προσοχή και κατάλληλο σχεδιασμό με συνέπεια. Χρειάζεται μια γραφιστική προσέγγιση που θα “δένει” τις επιμέρους κατηγορίες της, χωρίς να δεσμεύει τις δυνατότητες των εφαρμογών της.