covid
Search
top

Brothers in Law – Social Media Marketing

Τι ζήτησε ο συνεργάτης

Αρχικά, ζήτησε έναν κατάλογο για να δει τι θα παραγγείλει… Φυσικά και όχι, γιατί τον κατάλογο δεν τον είχαμε σχεδιάσει ακόμα! Το burger έχει από μόνο του μια δυναμική στον χώρο της εστίασης. Λίγο όμως το αναμενόμενο, λίγο η πληθώρα των επιλογών, δεν θες και πολύ να χαθείς ως brand στη γαστρονομική μετάφραση. Αν μάλιστα μπορούσαμε να ξεχωρίσουμε κιόλας με τις θεματικές και τις ενέργειές μας, ακόμα καλύτερα…

Το concept

Keep it simple. Και από εκεί και πέρα, κάθε δημιουργική ιδέα θα βρει τον δρόμο της εύκολα. Έτσι έγινε, αρχικά με το simple logo, που όμως ήταν διακριτό όπου και όπως και αν στεκόταν. Ευθείες, καμπύλες, γευστικές γραμμές σε λευκό και άσπρο, σε προσαρμογές για τις ειδικές θεματικές του μενού. Και μετά, ήρθε το Facebook: ειδικά σχεδιασμένα posts, αφιερώματα σε χορταστικές ή μη Παγκόσμιες Ημέρες, διαγωνισμοί, videos. Και φυσικά, ένα Burger Challenge σκέτη πρόκληση! Μια παρουσία πλήρης, συνεκτική, χαρακτηριστική, βραβευμένη.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση