covid
Search
top

Avga Tsakiri – Digital Activation

Τι ζήτησε ο συνεργάτης

Πέρσι, για τα αβγά Τσακίρη θέλησαν να προωθήσουν ένα διαγωνισμό με πολύ ιδιαίτερο δώρο: ένα ταξίδι για 2 στο Παρίσι! Ωστόσο, το brand χρειαζόταν κάτι περισσότερο από μια απλή “like & share” προώθηση. Αν και είχαμε να κάνουμε με ένα προϊόν ευρείας απήχησης από ένα υπερβολικά διευρυμένο κοινό, αυτή τη φορά το ζητούμενο ήταν να προσεγγίσουμε νεαρά ζευγάρια και οικογένειες. Επιπλέον, ένα δομημένο concept με ένα εκτενές φάσμα εφαρμογών ήταν απαραίτητο.

 

Το concept

Επιλέξαμε να απευθυνθούμε στο κοινό μας μέσω μιας Instagram influencer, η οποία τυχαίνει να είναι κι εκείνη μια νεαρή μητέρα: Η Ολίβια Γαβρίλη ήταν η πρωταγωνίστρια της καμπάνιας, η οποία… φτιάχνει βαλίτσα για το Παρίσι, ξεσκονίζοντας τα γαλλικά της με μια μόνο διαφορά! Αντί για ρούχα, βάζει στη βαλίτσα της πληθώρα πιάτων με βάση το αβγό, δοκιμάζοντας κάθε φορά να τα προφέρει σωστά! Φυσικά, το αντίστοιχο hashtag #ftiaxevalitsa συμπλήρωσε κάθε online δραστηριότητα του brand αλλά και του κοινού.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση