covid
Search
top

Action Aid Hellas – Digital Campaign

ΤΙ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ

H μη κυβερνητική οργάνωση Action Aid Hellas μας ζήτησε μια νέα digital campaign που θα προβάλει ολιστικά το ανθρωπιστικό της έργο, όχι μόνο μέσω του θέματος της Αναδοχής των παιδιών. Ακόμη κι αν ο στόχος ήταν η αύξηση των αναδοχών στη χώρα μας, υπήρξε ένα επικοινωνιακό κενό στο έργο και τις δράσεις της, το οποίο κληθήκαμε να καλύψουμε μέσα από δημιουργικό περιεχόμενο και μηνύματα που «μιλούν» απευθείας στον υποψήφιο ανάδοχο.

ΤO CONCEPT

Ονομάσαμε την ιδέα «Fake News» και δημιουργήσαμε native content στα  σημαντικότερα ελληνικά online media. Για να τραβήξουμε τη προσοχή του κοινού, δημιουργήσαμε εντυπωσιακούς τίτλους με ευχάριστες ειδήσεις παρουσιάζοντας έναν ιδανικό κόσμο. Στη συνέχεια παρουσιάσαμε την αληθινή είδηση και τις δράσεις της οργάνωσης, εστιάσαμε στην κοινοτική συμπεριφορά των Ελλήνων και τους ζητήσαμε να γίνουν κι αυτοί μέρος της αλλαγής για έναν κόσμο πιο δίκαιο! Δημιουργήσαμε αυθεντικό content στα social media και στο microsite realchange.actionaid.org, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο συναίσθημα για να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό και να ζητήσουμε την υποστήριξή του. Οι οργανικές δημοσιεύσεις συμπληρώθηκαν από στοχευμένες διαφημίσεις στα social media, στη Google και στο YouTube. Η οργάνωση κατάφερε ν’ αυξήσει το ποσοστό αναδοχών σε μια κακή περίοδο για την Ελλάδα (Covid-19, Πυρκαγιές σε Αθήνα, Εύβοια, Πελοπόνησσο) και επαναπροσδιόρισε το ρόλο της με πολλαπλά μηνύματα.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση