covid
Search
top

Φαρμακείο Ποσειδώνος

Τι ζήτησε ο συνεργάτης

Μπορεί ο ομώνυμος αρχαίος Έλληνας θεός να προστάτευε τους θαλασσοπόρους του παρελθόντος, σήμερα όμως το όνομα Ποσειδώνος έχει συνδεθεί -και όχι άδικα- με την προστασία του πλέον πολύτιμου αγαθού: της υγείας μας. Και αφού η ιδιοκτήτρια δεν είχε σκοπό να συνδέσει το rebranding του φαρμακείου με τη θάλασσα, τα κύματα και την εμβληματική τρίαινα (και φυσικά πολύ καλά έκανε), εστιάσαμε στην ουσία, τον πυρήνα της λειτουργίας του για να εμπνευστούμε.

Το concept

Ο άνθρωπος, η ζωή, η υγεία. Σε κλίμακα, συμβολική και βιολογική. Εκεί στηριχθήκαμε αρχικά σε ό,τι αφορά τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου. Κάπως έτσι, συνδυάσαμε γραμμές καμπύλες και φιλικές στο μάτι και τον επισκέπτη του φαρμακείου, που συνέθεταν μια αντιπροσωπευτική τριάδα: τον σταυρό, τον άνθρωπο και τα κύτταρα. Στο σύνολό της, η εταιρική ταυτότητα κινείται στη χρωματική παλέτα του πράσινου, με αποχρώσεις του να διαφοροποιούν τις εφαρμογές (κάρτες υγείας, δωροκάρτες, κονκάρδες, σακούλες, αφίσες και έντυπα, ντύσιμο βιτρίνας και σήμανση χώρου).

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση